Wizerunek Hotelu w Mediach Społecznościowych

Wizerunek Hotelu w Mediach Społecznościowych

with Brak komentarzy

Wizerunek Hotelu w Mediach Społecznościowych

 

 

 

Jak Stworzyć Wizerunek Swojego Hotelu w Mediach Społecznościowych?

 

 

Wraz ze wzrostem branży hotelarskiej, przyciąganie i zatrzymywanie gości wybiega poza prosta strategie posiadania najniższych cen. Ważnym elementem stało się wyróżnianie się na tle konkurencji oraz stworzenie marki Twojego Hotelu. Potrzebujesz silnej, rozpoznawalnej marki, którą potencjalni goście będą w stanie szybko i jednoznacznie zidentyfikować. Zebraliśmy więc dla Ciebie kilka wskazówek, jak sprawić, by marka Twojego hotelu zaistniała w mediach społecznościowych.

 

 

Media Społecznościowe to wiele porali z pośród których musisz wybrać ten najlepiej służący twojej marce. Czy Twój hotel położony jest pośród malowniczych miejsc wartych fotografowania? Jak scharakteryzujesz swoich częstych gości? Zadawanie takich z pozoru prostych pytań bardzo pomoże zdecydować, który z kanałów mediów społecznościowych najlepiej sprosta Twoim potrzebom. Poza tym, warto w ogóle wiedzieć, które media społecznościowe są najbardziej popularne i warte poświęcenia im uwagi. eBiz opublikował niedawno listę najbardziej popularnych mediów społecznościowych we wrześniu 2015 roku. 5 najwyższych pozycji zajęły: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest i Google+.

 
Gdy już ustalisz, któremu z portali poświęcisz swój czas, kolejnym ważnym krokiem jest utworzenie zespołu, który pomoże Ci zarządzać profilem Twojego hotelu. Osoby te będą odpowiedzialne za doradzanie klientom w sprawach, w których potrzebują pomocy – takich jak rezerwacja. Ci ludzie są w zasadzie reprezentantami hotelu, ponieważ goście często docierają do hotelu właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Tacy pracownicy muszą więc posiadać doskonałe zdolności obsługi klienta – muszą sprostać wszystkim pytaniom i problemom, które mogą mieć goście. Należy się również upewnić, że usługi świadczone za pośrednictwem różnych kanałów, w tym poprzez media społecznościowe, są zawsze na tym samym, wysokim poziomie.

 
Jeśli chodzi o media społecznościowe, dobrym pomysłem jest pokazanie użytkownikom, że jesteś aktywny na portalach, które reprezentują Twój hotel, dzięki czemu użytkownicy mogą na bieżąco śledzić Twój profil. Ponieważ media społecznościowe różnią się od siebie, należy pamiętać o tym, że z jednej strony chcesz pokazać swoją aktywność, a z drugiej nie chcesz zasypywać potencjalnych gości niepotrzebnymi informacjami, które można by uznać za zwykły spam. Buffer Social stworzył trafną grafikę informacyjną, która wskazuje, ile postów możesz wstawić na każdym portalu, nie narażając się na spadek popularności profilu. Chcesz pokazać poprzez media społecznościowe, co może zaoferować Twój hotel, ale pamiętaj, że nie chcesz wyłącznie go reklamować. Nazywa się to regułą 80/20, gdzie 80% postów powinna mieć, na tyle interesującą treść, aby uchwycić uwagę użytkowników, podczas gdy tylko 20% postów powinno stanowić właściwą promocję hotelu. Posty promujące mogą ukazywać budynek i okolice Twojego hotelu, a także wszelkie atrakcje, które może aktualnie zaoferować.

 
Dzięki tym kilku wskazówkom, w mgnieniu oka powinieneś stworzyć markę Twojego hotelu. Jak sądzisz, która z nich jest najbardziej pomocna?

 

=====

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: