Tworzenie Jakościowych Treści

Tworzenie Jakościowych Treści

with 3 komentarze

Nie od dziś wiadomo, że nasza własna strona internetowa powinna zawierać odpowiednio dobrane słowa kluczowe aby pozycjonowała się wyżej w wynikach wyszukiwania. Wyższy wynik w wyszukiwarce Google zwiększy nasze szanse na rezerwacje bezpośrednie i tym samym zwiększy ++Zysk naszego obiektu ponieważ pominiemy pośredników. Należy zatem odpowiednio dobrać słowa kluczowe. Niestety minusem skupiania uwagi na tzw. “keywords” jest często obniżenie jakości naszych wpisów gdzie wydawałoby się, że ich sedno to powtarzane do znudzenia słowa kluczowe. Takie zagęszczenie słów kluczowych pomoże nam co prawda w pozycjonowaniu naszych wpisów czy naszej strony, ale w rezultacie może doprowadzić do przesytu i zmęczenia czytającego.

 

Tworzenie Jakościowych Treści

 

 

Wpisy, które umieszczamy muszą prezentować wartość i wzbudzać ciekawość a słowa kluczowe nie powinny przeszkadzać ani irytować. Każdy wpis powinien być stworzony z myślą o gościu oraz o użytkowniku naszej strony online.

 

1. Jakość Treści

 

Odwiedzając strony różnych obiektów często ze smutkiem stwierdzam, że są napisane w sposób nudny i oschły. W samym opisie obiektu brakuje życia i entuzjazmu. Jeżeli do tego doda się gąszcz słów kluczowych to mamy gotową receptę na katastrofę. Pozycjonowanie pozwoli co prawda na szybkie odnalezienie strony ale po jej otwarciu użytkownik szybko straci zainteresowanie i ją opuści. Pamiętaj zatem aby opis oraz wszelkie wpisy tworzyć z myślą o gościu ale także o użytkowniku Internetu. Treść powinna być zawsze ciekawa i wzbudzająca zainteresowanie, zwięzła i pisana z “uśmiechem” i przede wszystkich prezentująca wartość.

 content marketing definicja

2. Bądź szczery i używaj tylko prawdziwych informacji

 

Każda osoba poszukująca noclegu porównuje oferty w obrębie tego samego system rezerwacyjnego, porównywywarki noclegów np. TripAdvisor czy poprzez Google. Jeżeli na stronie prywatnej obiektu zamieszczone zdjęcia, opisy bądź informacje nie są zgodne z zamieszczonymi na innych portalach zostaną one szybko wychwycone a my uznani za nie wiarygodnych. Natomiast gdy oferty będą identyczne a opis, ilość zdjęć i sama oferta będzie ciekawsza na naszej prywatnej stronie efekt będzie przeciwny. Wzbudzimy zaufanie i zainteresowanie ofertą i to będzie często skutkowało rezerwacją bezpośrednią.

 

3. Dostarcz Informacje, których szuka Twój Gość

 

Jakie są najczęściej zadawane pytanie przez gości ? gdy otrzymujesz telefon od konsultanta z OTA albo od samych gości… o co najczęściej pytają? Jakich informacji brakuje na portalach oferujących noclegi gdzie widnieje Twoje ogłoszenie a które to informacje są ważne i możliwe przesadzają o wyborze twojej oferty? Warto zamieścić odpowiedzi ani te pytania na twojej stronie i zachęcić gości do rezerwacji bezpośrednich. Można też rozwinąć opis i sprawić aby był przejrzysty i pełny.

 

Prywatna strona naszego obiektu daje nam niepowtarzalna możliwość wzbudzenia zainteresowania potencjalnego gościa. Osoby szukające ofert często korzystają z Systemów Rezerwacyjnych takich jak Expedia czy Booking.com i dopiero później szukają dodatkowych informacji o naszym obiekcie korzystając np. z Google. Ważne jest zatem aby nie powielać opisów z OTA’s a raczej je rozszerzyć o ciekawe bądź brakujące informacje. Jeżeli nasza strona będzie konkurencyjna, lepiej opisana i wyższej jakości użytkownik nie będzie się długo zastanawiał i dokona rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie. Warto wykorzystać możliwości jakie daje nam własna strona poprzez skupienie się na jakości i rzetelności a nie na samym pozycjonowaniu poprzez agresywny dobór słów kluczowych ( keywords).

 

=====

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Komantarze

  1. Hey! I just wanted to ask if you ever have any problems
    with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up
    losing many months of hard work due to no data backup.
    Do you have any solutions to prevent hackers?

    • hotelhub
      | Odpowiedz

      Hi,

      No we did not have any problems.

      Best

  2. Brock Haroldson
    | Odpowiedz

    Dobry przykład oby tak dalej.

Tutaj zostaw Swój Komentarz: