with Brak komentarzy

Twoja Oferta na Airbnb

 

 

Powiedzmy się posiadasz apartament, mieszkanie czy pokój w jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w Polsce czy za granicą. Załóżmy, że znajduje się on w centrum aktywności turystycznej i w najlepszym możliwym położeniu. Brzmi cudownie! Dodajmy do tego, że jest to miejsce nietuzinkowe, czyste i piękne zarazem, które aż prosi się o wynajem. Świetnie! Ale… pomimo superlatyw takich jak lokalizacja, design czy nawet gościnność i profesjonalizm wynajmującego może to wcale nie przełożyć się na zysk. Aczkolwiek będąc w posiadaniu kilkunastu metrów kwadratowych i przy znajomości odpowiednich narzędzi oraz zasad panujących na Airbnb łatwo można skapitalizować metraż na żywą gotówkę. Wszystko, dla nas, zaczyna się w naszej głowie a następnie, dla gości, w momencie gdy otworzą naszą ofertę.

 

Stworzenie dobrej i zwięźlej oferty to fundament sukcesu każdego wynajmującego. Od tego momentu dla gościa zaczyna się przygoda, której końcem jest często dzień wymeldowania z naszego lokum. Od tego jak zaprezentujemy naszą przestrzeń będzie zależało czy 5-10 sekund jakie średnio spędza potencjalnym odwiedzający przełoży się na nasz profit. „Oferta” to nasza niepowtarzalna okazja by opowiedzieć swoją historię, opisać wynajmowane miejsce i odpowiedzieć na wszelkie „potencjalne” pytania. Tu wyrabiamy swoją markę i pokazujemy jakość. Właśnie dlatego musisz umieścić jak najwięcej informacji w jak najkrótszym tekście. Opis powinien być szczery, zwięzły, krótki i łatwy do zrozumienia. Nie każdy ma czas na czytanie długich tekstów w których brakuje konkretów. Nie jest to łatwe ale seria artykułów, która przygotowaliśmy pomoże wam skapitalizować waszą ofertę i pomoc w zrozumieniu gości, systemu i pojęcia „profesjonalnej obsługi klienta”.

Profil

 

Wynajem własnego mieszkania dla każdej ze stron jest bardzo prywatną sprawą. Nasze miejsce zamieszkania jest fizycznym uosobieniem przestrzeni osobistej i własnego terytorium. Zaproszenie kogoś obcego jest poważnym krokiem wymagającym wiele odwagi i zaufania.

 

By złagodzić ten naturalny instynkt, ważne jest by pozwolić potencjalnym gościom na bliższe poznanie. Profil jest szansą na pokazanie się z odpowiedniej strony i rozwinięcie z Tobą wirtualnej więzi. Uspokoi to potencjalnego klienta i zwiększy szanse na to, że skontaktuje się z tobą w sprawie ewentualnej rezerwacji.

 

Wypełnij skrupulatnie każdy szczegół twojego profilu. Opisz czym się zajmujesz, jakie masz hobby, a także wspomnij o twoich zainteresowaniach. Nigdy nie wiesz która część przykuje uwagę gościa, dlatego też ważne jest umieszczenie w przejrzysty i treściwy sposób jak najwięcej detali z Twojego życia.

 

Airbnb umożliwia ponadto nagranie i pokazanie krótkiego, 30-sekundowego filmu o sobie. Nawet jeśli większość odwiedzających nie będzie go oglądać, warto jest znaleźć czas aby umieścić nagranie na swoim profilu. Może być to czynnik decydujący dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tobie na żywo i w kolorze. Poza tym otwartość zawsze popłaca. Czym lepszy i bardziej przejrzysty obraz siebie stworzymy tym łatwiej będzie naszym potencjalnym gościom nacisnąć przycisk „zarezerwuj”.

Twoje Zdjęcie

 

Konieczne w nawiązana dobrej relacji z naszym gościem jest również umieszczenie naszego zdjęcia. Nie jest to co prawda trudne ale warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów:

  • zdęcie powinno być wysokiej jakości
  • zdjęcie przedstawia nasza pogodna i uśmiechniętą twarz
  • na zdjęciu wyglądamy profesjonalnie i elegancko: estetyka
  • ubiór: nie koniecznie smoking ale na pewno koszula

 

Jeżeli powyższe uwagi dotyczące zdjęcia nie wniosły nic nowego to pozostaje mi tylko pogratulować. Nie ma nic gorszego od zdjęcia przedstawiająca wynajmującego skaczącego do wody w slipkach czy siedzącego z puszka piwa na sofie. Zważywszy , że opis waszej oferty jest profesjonalnie wykonany zjecie asygnuje takie opis bądź mu zaprzecza. Miejcie to na uwadze.

Zaprojektuj Swój Symbol Airbnb

 

Ciekawym dodatkiem do naszej oferty może być stworzenie spersonalizowanego symbolu Airbnb. Jest to z pewnością element branding’u oraz szansa na zaprezentowanie naszej kreatywność. Daje to nam kolejna szanse za zaprezentowanie siebie oraz naszej oferty, która powinna kojarzyć się z symbolem. Oczywiście nie jest to żaden wymóg a raczej świetna zabawa dla gospodarza. Airbnb daje nam wachlarz możliwości w edytowaniu symboli gdzie możemy zmieniać kolory, design czy wybierać spośród przygotowanych obrazków.

 

airbnb symbol polska

 

 

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: