with Brak komentarzy

Przed wybraniem się w podróż, częstą praktyką jest sprawdzanie hoteli przez dostępne wyszukiwarki noclegów. Potencjalni goście przed dokonaniem rezerwacji sprawdzają hotele na różnych stronach internetowych. Popularną porównywarką hoteli jest np. TripAdvisor, jedna z największych na świecie porównywarek hotelowych. Każdego miesiąca odwiedza ją ponad 200 milionów osób, a znaleźć tam można ponad 100 milionów recenzji. Właściciele Hoteli w serwisie TripAdvisor mogą nie tylko sprawdzać opinie o swoim obiekcie, ale przede wszystkim powinni widzieć w serwisie szanse na poprawienie swojej reputacji w sieci. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta firmowego na TripAdvisor, dowiedz się – krok po kroku – jak stworzyć profil do zarządzania wizerunkiem twojego biznesu w TripAdvisor.

 

Twoja strona na TripAdvisor

Zarejestruj Konto Firmowe

 

Zanim zaczniesz, najpierw musisz zastrzec prawa do swojego hotelu w TripAdvisor. Wejdź na stronę, a następnie wpisz miasto i nazwę twojego hotelu. Wybierz go, po czym kliknij w przycisk „Zarządzaj swoim ogłoszeniem”. Możesz wybrać czy chcesz zalogować się za pośrednictwem profilu na Facebooku lub tradycyjną metodą – wykorzystując adres email. Strona może zweryfikować twoją rejestrację poprzez kontakt telefoniczny z hotelem.

 

Zaktualizuj opis hotelu

 

Po rejestracji konta firmowego uzupełnij wszystkie szczegóły i upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne. Na listę dodać możesz między innymi wszelkie udogodnienia, adres, dane kontaktowe, stronę internetową, promocje, liczbę pokojów czy krótki opis. Pamiętaj, by dokładnie sprawdzić czy podane dane są na pewno poprawne, by nie wprowadzić gości w błąd podczas podejmowania decyzji o rezerwacji pokoju.

 

Dodaj zdjęcia

 

Będzie to pierwsza okazja, aby potencjalny gość zaznajomił się z twoją ofertą. Zdjęcia powinny być wykonane profesjonalnie i odzwierciedlać rzeczywisty obraz miejsca. Nie używaj zdjęć nieaktualnych lub takich, które ukazałyby hotel w złym świetle. TripAdvisor pozwala na wybranie Zdjęcia Głównego. Udostępnij zatem zdjęcie prezentujące największe walory twojego obiektu. Zdjęcia powinny dać potencjalnym gościom obraz tego, jaki jest hotel – dodaj zdjęcia pokojów, lobby i innych ważnych dla klientów miejsc. Do każdego ze zdjęć nie zapomnij umieścić krótkiego opisu. Do każdego należy dodać też krótki opis. Użytkownicy TripAdvisor mogą głosować na każdy dodany obraz, dlatego też nie warto próbować ich zwodzić – publikuj tylko prawdziwe zdjęcia twojego Hotelu

 

 

Odpowiadaj na opinie gości

 

To najważniejszy argument przemawiający za założeniem Konta Firmowego. Kiedy odpowiadasz na opinie, nigdy nie używaj przygotowanej wcześniej treści. Zamiast tego personalizuj każdą wiadomość dostosowując ją do konkretnej sytuacji. Może to być twoja ostatnia szansa, by zażegnać potencjalny problem lub odpowiedzieć na skargę. Pamiętaj, aby każda odpowiedź była profesjonalna, ponieważ każdy opublikowany komentarz będzie widoczny dla milionów użytkowników na całym świecie. Dobrą praktyką jest też odpowiadanie i zapraszanie ponownie Gości, którzy zostawiają oceny.

 

porownywarka hoteli

Śledź swoje postępy

 

Przydatną funkcją oferowaną przez TripAdvisora są darmowe narzędzia analityczne. Poprzez zakładkę ze statystykami, właściciele hotelu mogą sprawdzić:

  • Status at a glance: oceny, obecny ranking popularności i ogólna ocena w serwisie
  • Reviews and comments summary: ostatnia aktywność w ocenach i najlepsze komentarze
  • Photos metrics: łączna liczba zdjęć dodanych przez podróżnych, a także z konta firmowego, zdjęcia z ostatnich 30 dni wraz z liczbą odsłon zdjęć
  • Most viewed competitors: lista konkurentów najczęściej oglądanych przez tych samych użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę
  • Top visitor locations: analiza krajów, z których pochodzi najwięcej odwiedzających twoją stronę w TripAdvisor

 

Każdy posiadacz Konta Firmowego może skorzystać z tych darmowych funkcji. Konta z subskrypcją Business Listings mogą ponadto przeglądać raporty trendów, wskaźniki wydajności i najlepsze oferty specjalne.

 

Marketing dla niezależnego hotelu wymaga pewnych inwestycji. Jeśli twój hotel nie zarządza swoją reputacją online, pieniądze które wydasz by wypromować hotel mogą być łatwo zmarnowane. Nie zwlekaj, podejmij dziś pierwszy krok ku poprawieniu swojej reputacji w sieci.

 

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: