Overbooking/Nad Rezerwacja w Hotelarstwie cz. 4

Overbooking/Nad Rezerwacja w Hotelarstwie cz. 4

with 1 komentarz

Jest to ostatni z serii artykułów: Overbooking, Overbooking część 2 i Overbooking część 3 opisujących reklamacje zwana nadrezerwacją. Poprzedni artykuł zakończył się w miejscu gdy obiekt po zorientowaniu się że ma nad sprzedaż kontaktuje się z OTA – w tym przypadku Booking.com – i uświadamia OTA że jest problem. W tym artykule skoncentruje się na tym co dzieje się po takim telefonie, jakie są możliwe scenariusze i jak należy się zachować.

Overbooking w Hotelarstwie cz. 4

Nad Sprzedaż Zgłoszona Przed Datą Zameldowania Gościa

 

overbooking-w-hotelarstwie

Hotelarz właśnie skontaktował się z Booking i poinformował, że zaistniała nad sprzedaż. Rozmowa się kończy, i dalej…

Hotelarz otrzymuje jedną z trzech ram czasowych, których musi się trzymać (drogą meilową):

 

  1. Jeżeli przyjazd gościa nastąpi w najbliższych 24 godzinach o momentu zgłoszenia (jutro lub tego samego dnia) mamy 30 minut na odpowiedź
  2. Jeżeli przyjazd gościa nastąpi w najbliższych 7 dniach o momentu zgłoszenia mamy 2 godziny na odpowiedź
  3. Jeżeli przyjazd gościa nastąpi po 7 i więcej dniach o momentu zgłoszenia mamy 24 godziny na odpowiedź

 

Nasza odpowiedź jako jedna z 3 wariantów:

 

  1. Tymczasowo rezerwujemy nocleg w innym obiekcie i informujemy Booking.com co to za obiekt, jaki to standard ( standard pokoju i obiektu musi być taki sam bądź lepszy); najlepiej wysłać link do oferty lub szczegółowy opis i zdjęcia.
  2. Oferujemy link do oferty, którą uważamy za stosowną ( ten sam standard bądź wyższy).
  3. Nie robimy nic, mija dany nam czas. Booking.com radzi sobie z problemem a obiekt, który miał nad sprzedaż naraża się potencjalnie na alternatywę zaoferowaną przez Booking.com a ta może nie uwzględnić „pokoju/apartamentu u sąsiada” i zaoferuje alternatywę z oferty Booking.com; o popsutej relacji z Obsługą Klienta nie ma co wspominać.

 

Co dalej…?

 

Przeczytaj całość podając swój e-mail poniżej...

Przeczytaj całość podając swój e-mail poniżej...

You have Successfully Subscribed!

=============

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Zdjęcia:

www.tweetfavy.com

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Komentarz

  1. hotmail login
    | Odpowiedz

    Jeżeli przyjazd gościa nastąpi w najbliższych 24 godzinach o momentu zgłoszenia (jutro lub tego samego dnia) mamy 30 minut na odpowiedź

Tutaj zostaw Swój Komentarz: