Media Społecznościowe w Hotelu

Media Społecznościowe w Hotelu

with Brak komentarzy

Wizerunek Hotelu w Social Media? Każdy właściciel hotelu stosujący marketing za pośrednictwem mediów społecznościowych, powinien mieć dobrze przygotowaną strategię. Jednakże, dochodzi do momentu, w którym te same metody stają się przestarzałe a użytkownicy coraz mniej zainteresowani. Kiedy tak się dzieje, nadchodzi czas na zmianę strategii i dodanie do niej trochę polotu, co pozwoli na utrzymanie dobrych statystyk. Oto proste, ale efektywne sposoby utrzymania zainteresowania użytkowników Twoim profilem w mediach społecznościowych. Dzięki nim utrzymasz pozytywne wyniki.

Media Społecznościowe w Hotelu

 

Posty użytkowników

 

Gdy klient chce zarezerwować pokój w hotelu, zawsze chce poznać opinie ludzi, którzy już w nim gościli. Dobrym sposobem zyskania zaufania potencjalnych gości jest posiadanie strony z opiniami lub umieszczenie wtyczek ukazujących opinie z różnych stron, takich jak Tripadvisor czy Trivago. Opinie umieszczane przez byłych gości hotelu są zazwyczaj bardzo wiarygodne i mogą zadecydować o tym, czy klient wybierze pobyt w Twoim hotelu, czy zdecyduje się na pobyt w konkurencyjnym obiekcie.

Ponadto, gdy niektóre media społecznościowe, np. Instagram, wykorzystują tzw. hashtagi, zrób z nich użytek. Możesz stworzyć specyficzny dla Twojego hotelu hashtag, którym goście będą mogli oznaczać zdjęcia ze swojego pobytu. Tym sposobem, wszystkie zdjęcia są umieszczane w jednym miejscu, dzięki czemu potencjalni goście mogą z łatwością je znaleźć, klikając odpowiedni hashtag.

 

media-spolecznosciowe-w-hotelu

 

Pokaż swoim gościom, że jesteś aktywny

 

Ten punkt może wydawać się oczywisty, ale nie każdy jest aktywny na wszystkich portalach społecznościowych, na których posiada profil. Czasy się zmieniają i ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi na swoje pytania właśnie w Internecie. Ważne jest zapewnienie dobrej jakości obsługi klienta poprzez szybkie udzielanie odpowiedzi na zadawane przez użytkowników pytania na naszym profilu. Do tego zadania powinni być zatrudnieni specjalni pracownicy, którzy odpowiadają na wszelkie pytania i komentarze w mediach społecznościowych. Dla przykładu: jeśli Twój gość zatweetuje na profilu Twojego hotelu, że brakuje mu pewnych udogodnień w pokoju, zespół po przeczytaniu musi być w stanie jak najszybciej rozwiązać jego problem. Gość powinien wiedzieć, że jego tweet został przeczytany. Szybkie udzielanie odpowiedzi uświadomi użytkowników, że profil Twojego hotelu na Tweeterze rzeczywiście jest aktywny i że są ludzie, którzy stale go monitorują.

 

Interakcja i Feedback

 

Ta wskazówka idzie w parze z poprzednią. Oprócz pokazywania swojej aktywności w mediach społecznościowych, należy się postarać aby interakcja z użytkownikami wyglądała naturalnie i nieplanowanie. Preferuje się naturalne odpowiedzi, dzięki którym użytkownik może poczuć, że rozmawia z człowiekiem, a nie z robotem wysyłającym automatyczne odpowiedzi. To, jak profil naszego hotelu jest odbierany i jakie otrzymujemy komentarze, jest niezwykle ważne, gdyż na tej podstawie właściciel wie, jakie rzeczy wymagają poprawy i ulepszenia, zarówno w samym hotelu jak i w strategii marketingowej.

 

Nie obawiaj się stosowania nowych sposobów uatrakcyjnienia postów w celu zainteresowania użytkowników. Media społecznościowe odgrywają kluczową role w strategiach marketingowych, więc dobre statystyki są naprawdę ważne.

 

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

 

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: