Media społecznościowe w hotelu

Media społecznościowe w hotelu

with Brak komentarzy

Korzystając z Social Media hotele powinny starać się konstruować posty pełne wartościowych informacji. Niestety częstym błędem hotelarzy jest wrzucanie ofert promocyjnych typu ”Zniżka na Wigilie z Sylwestrem” czy „Promocja -10% rezerwując na minimum 3 dni” z pięknymi zdjęciami jak z rozkładówek. Takie techniki mogą łatwo odstraszyć potencjalnych gości. Nikt przecież nie lubi być bombardowany ciągłymi ofertami opisywanymi w samych superlatywach. Osoba śledząca nasze wpisy na Social Media, czytaj potencjalny gość, śledzący nas na Social Media łatwo się zirytuje i przestanie sprawdzać nasze posty bądź w konsekwencji  usunie się z list obserwujących. Zamiast straszyć odwiedzających możemy więc przyciągać ich uwagę tworząc pełne rzetelnych informacji posty. Pamiętajmy, że to my jesteśmy najlepiej zorientowani w okolicy i powinniśmy zachowywać się jak ambasador wszystkich gości.

Media społecznościowe w Hotelu- jak korzystać

 

Warto tu wypunktować kilka możliwości przyciągnięcia uwagi.

 

Główne Atrakcje w Okolicy

 

Zastanówmy się więc z czego jest znane nasze miasto czy miasteczko? Co znajduje się w pobliżu co jest równocześnie magnesem dla mieszkańców a także dla przyjezdnych? Na pewno mamy już coś na uwadze i warto o tym przypominać naszym potencjalnym gościom budując sukcesywnie ich ciekawość i przyciągając uwagę.

 

Lokalne Atrakcje

 

Goście śledzący nas na Social Media mogą nie mieć pojęcia o lokalnych festiwalach, piknikach czy innych

happeningach w okolicy naszego obiektu. Warto zorientować się np. W punkcie informacji turystycznej jaki jest harmonogram na dany rok. Poszukać dodatkowych informacji w Internecie i stworzyć posty z wyprzedzeniem czasowym tak aby gość dowiedzieć się w czas i miał jeszcze szanse na zorganizowanie wyjazdu. Możemy być pewni, że skorzysta wtedy z naszych usług jakże już w tym momencie jesteśmy dla gościa ambasadorami.

media-spolecznosciowe-w-hotelu

 

Nowości o naszym Obiekcie

 

Abstrahując od promocji i rożnego rodzaju ‘reklamówek” z pewnością można informować o dodaniu usług, np. otwarciu SPA czy ostatnio zakończonej renowacji. Warto tez pokazać nowe dekoracje czy piękny ogród, który właśnie zmienił się w kolorowy pejzaż.

 

Praktyczne Porady

 

Goście często wyszykują informacji odnośnie miejsc do których mają zamiar się udać tak aby ich podróż przebiegała bez problemowo. Zamieść praktyczne porady skierowane do twojej grupy docelowej. Takie informacje mogą przydać się nie tylko twoim potencjalnym gościa.

 

Specjalne Oferty

 

Tak wiem pisaliśmy, że nie nagabujemy co jest zdecydowanie negatywna praktyką. Aczkolwiek wśród gąszczu pozytywnych i cenny informacji w twoich postach warto od czasu do czasu „przemycić” jakąś promocje najlepiej związaną z powyższymi poradami. Na przykład postując o okolicznej stadninie koni, która oferuje zwiedzanie oraz jazdę konno można wspomnieć, że nasz obiekt skierowany jest dla wielbicieli koni lub że oferuje zniżki na jazdy konno przy wkupieniu noclegu. Warto zatem znać swoją okolice i spojrzeć na nią oczami spragnionego przygód podróżnika bądź przejeżdżającego służbowy turysty.

 

======

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: