with Brak komentarzy

Większość hotelarzy zdaje sobie sprawę, że wprowadzenie Facebooka i innych kanałów Social Media do swoich działań marketingowych jest dobrym pomysłem. Podjęcie działań na Facebooku, szczególnie na początku, wydaje się trudnym przedsięwzięciem zważywszy na ograniczone możliwości finansowe. Co więcej, administratorzy zasypywani są rekomendacjami zwiększenia budżetu przeznaczonego na reklamę w celu zwiększenia efektów. Możemy płacić za lepszy zasięg poszczególnych wpisów czy publikacje banerów reklamowych, dzięki czemu dotrzemy do większej liczby potencjalnych klientów. Strony na Facebooku szybciej zyskują fanów wraz ze zwiększeniem budżetu przeznaczonego na reklamę. Wciąż istnieją jednak sposoby na organiczny przyrost bez konieczności nadwyrężania budżetu przeznaczonego na marketing.

 

Jak organicznie zwiększyć zasięg strony twojego hotelu na Facebooku

– 4 wskazówki

 

 

Stwórz własny adres strony na Facebooku

 

 

Oznacza to przejście z linku typu „www.facebook.com/pages/nazwa-twojego-hotelu/2332018301” do prostszego, jak „www.facebook.com/nazwa-twojego-hotelu”. Pozwoli to nie tylko na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach, ale też znacznie uprości podawanie innym osobom adresu Fanpage’a twojego hotelu. Proces rejestracji adresu jest bardzo prosty, a z poziomu ustawień strony można to zrobić w zaledwie kilka chwil. Jeśli twój hotel ma już stronę na Facebooku, ustawienie adresu powinno być twoim kolejnym krokiem.

 

Zoptymalizuj opis strony

 

Podczas gdy powyższe zdanie może brzmieć na coś skomplikowanego i wymagającego poświęcenia czasu, tak naprawdę jest bardzo intuicyjnym i szybkim procesem. Ponieważ Facebook doskonale integruje się z Google, zawarcie słów kluczowych w sekcji „Informacje” wydaje się być niezbędne. Sekcję tę znajdziesz pod zdjęciem profilowym twojej strony na Facebooku – upewnij się, że wszystkie pola są wypełnione. Czy widnieją tam podstawowe informacje? Czy dodałeś link do strony internetowej? Zawarcie tych – na pozór niewiele znaczących – szczegółów może wywrzeć niebagatelny wpływ na to, kto trafi na twoją stronę!

 

portale rezerwacyjne

 

Dodaj zdjęcia

 

Wielu specjalistów z zakresu mediów społecznościowych uważa, że algorytm EdgeRank Facebooka faworyzuje zdjęcia poprzez częstsze pokazywanie ich na wall’u użytkowników serwisu. Sprawa ta jest obiektem wielu dyskusji i niezależnie od tego, czy stwierdzenie to jest prawdziwe czy też nie, liczy się to, jaki typ treści angażuje społeczność zgromadzoną wokół Fanpage’a. Osoby interesujące się podróżami lubią zazwyczaj zawartość graficzną, co powinno być wystarczającym argumentem przemawiającym za publikacją zdjęć. Regularnie udostępniaj zdjęcia twojego obiektu, miasta, lokalnych atrakcji turystycznych, czy twoich pracowników. Przypominaj fanom dlaczego twój hotel wart jest odwiedzenia, a okolica zasługuje na ich uwagę. Wielu hotelarzy odnosi mylne wrażenie, że wszystkie zdjęcia powinny być wykonane przez profesjonalistę. Stanowi to świetną strategię jeśli chodzi o zdjęcia umieszczane na stronie internetowej, jednak biorąc pod uwagę jakość zdjęć wykonywanych smartfonem, większość wykonanych w ten sposób fotografii będzie świetnie prezentować się na Facebooku. Korzystaj ze statystyk Facebooka, aby sprawdzać jaki typ zawartości najbardziej angażuje twoich fanów i korzystaj ze zdobytej w ten sposób wiedzy!

 

Używaj #hashtagów#

 

Facebook umożliwił niedawno możliwość dodawania do postów hashtagów, po kliknięciu w które użytkownik widzi wpisy oznaczone w ten sam sposób. Zastosowanie tej stosunkowo nowej funkcji jest wciąż testowane, jednak już teraz zdaje się być dobrym sposobem na kategoryzowanie twoich wpisów i umożliwienie ludziom organicznego odwiedzenia twojej strony w zależności od tego, jakich hashtagów używają na co dzień. Korzystaj z hashtagów powiązanych z twoim miastem lub okolicznymi wydarzeniami nie tylko dla uzyskania większej liczby fanów, ale też zwiększenia zainteresowania potencjalnych klientów swoim obiektem. Pamiętaj, by nie używać zbyt wielu hashtagów i umieszczać tylko te, które są najbardziej powiązanie z twoimi wpisami.

 

Stosując się do tych prostych porad, obecność twojego hotelu na Facebooku będzie bardziej widoczna i dotrzesz do odpowiedniej grupy odbiorców. Przede wszystkim pamiętaj, że nie liczy się tylko ilość fanów, lecz zaangażowanie tych, których już zgromadziłeś, co przekłada się potem na zwiększenie ilości rezerwacji w twoim hotelu.

 

Aby dowiedzieć się więcej jak śledzić poczynania twojej konkurencji przy użcuy Facebook’a sprawdź koniecznie ten artykuł.

 

 

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: