Blog Hotelowy i Rezerwacje Bezpośrednie

Blog Hotelowy i Rezerwacje Bezpośrednie

with Brak komentarzy

Blog twojego hotelu to tylko jedno z narzędzi marketingowych, które hotelarz powinien używać aby zwiększyć liczbę bezpośrednich rezerwacji. Blog pozwala twojemu obiektowi informować o nowinkach, promocjach, happeningach a także umożliwi, dłuższej perspektywie,   nawiązanie szczególe więzi z odbiorcami. Blog prowadzony regularnie stwarza również wrażenie, że twój obiekt „żyje”, ciągle coś się wokół niego dzieje, coś koło czego nie można przejść obojętnie. Google natomiast rozpoznaje wartościowe treści, pełne rzeczowych informacji i pozycjonuje twoja stronę wyżej w rankingu. Całość spowoduje zaangażowanie odbiorców poprzez np. komentarze pod postami, to z kolei większą widoczność i tym samym potencjalnie więcej bezpośrednich rezerwacji. Takie jest cel.

 

Blog Hotelowy i Rezerwacje Bezpośrednie

 

 

 

 

Przedstawię tutaj kilka wskazówek, które każdy bloger hotelowy powinien mieć na uwadze pisząc kolejnego posta. Więc o czym warto pisać?

 

 

Pisz o nowych usługach, które oferuje twój obiekt

 

 

Możesz nawet zacząć o zapowiedzi zmian aby później robić koleje wpisy gdy nowa usługa będzie gotowa. Zbuduje to zainteresowanie i podpali emocje. Poza tym zainteresowani twoim obiektem goście będę czuli się wyróżnieni gdy np. na blogu zaoferujesz specjalną zniżkę dla pierwszych 10 osób, które będą chciały skorzystać z usługi i napisać komentarz pod twym wpisem. Spirala sama się nakręci.

 

 

Przeprowadź wywiady z pracownikami swojego hotelu

 

 

Po pierwsze twoi pracownicy będą czuli się szczególnie, po drugie twoi goście będą mieli okazje poznać prawdziwe osoby a nie tylko „pana z kuchni” czy „panią z recepcji”. Jeżeli wśród twoich pracowników są osoby ze specjalnymi zainteresowaniami wydobądź je i opisz. Pamiętaj jest to okazja aby pokazać jak fajni ludzie pracują w twoim obiekcie i jakim ciekawym miejscem pracy ten obiekt jest

 

 

Zdjęcia i filmy z imprez czy happeningów,

 

 

które odbywają się w twoim hotelu to wspaniała okazja do reklamy tych wydarzeń, do pokazania uroków twojego obiektu i profesjonalizmu obsługi klienta. Każde dobre zdjęcie inspiruje kolejnych gości, wzbudza ich emocje i dlatego warto to wykorzystać.

 

 

Opinie gości

 

 

Takie już powinny znajdować się na twojej stronie. Można to zrobić poprzez zainstalowanie wtyczki np. z Trip Advisor lub Booking.com. Pamiętaj, że hotel już na tym etapie powinien „zarządzać opiniami” czyli umieć na nie profesjonalnie odpowiadać. Pisaliśmy o tym tutaj. Przeniesienie opinii na twoje stronę i na twojego blog pokazuje twoja transparentność, troskę o gościa i profesjonalizm. Rozwiewa też potencjalne wątpliwości odnośnie noclegów czy usług: „…oto nasze usługi a tutaj opinie tych, którzy z tychże skorzystali….” Nic dodać nic ująć.

 

 

Specjalne oferty dla osób śledzących bloga

 

 

 

Tak samo jak w przypadku Twitter’a czy Facebook’a – goście uwielbiają specjalne promocje przeznaczone tylko dla nich. Pomoże to zbudować gościa lojalnego. Mogą wyjść bezpośrednio od ciebie bądź od pracowników twego obiektu. Opisuj po kolei ulubione restauracje, parki, atrakcje. Daj swoim gościom nie tylko powód do pobytu ale także do powrotu. Niech każdy z pracowników podzieli się swoim zainteresowaniem, swoja pasja i nich ja opisze. Sprawdź czy odpowiada to twojej grupie docelowej i połącz to subtelnie w ofertę noclegu. Dodatkowo można pisać teksty o atrakcjach niekoniecznie znajdujących się w bezpośrednim położeniu twego obiektu. Pokarze to z pewnością świetną orientacje i wzmoże zaufanie do twojego obiektu.

oferty hoteli promocje

 

Opisz zmiany jakie zostały wprowadzone poprzez interakcje z gośćmi.

 

 

Chodzi tu o uwagi bezpośrednie jak i opinie twoich gości. Napisz np. o tym że od teraz śniadania będą podawane do 10:30 a nie do 10:00 ponieważ takie było życzenie twoich gości. Osoby czytające taka wzmiankę, myśląc o przyjeździe, będą wiedzieli, że ich glos jest słyszalny i ważny. Nie ma nic lepszego na gościa jak poczucie, że nie są jednymi z wielu.

 

 

Opisuj specjały kuchni i baru.

 

 

 

Szef kuchni jak i szef baru może przygotować danie i koktajl, który reklamować będzie gastronomie w twoim obiekcie. Oczywiście opatrzone zdjęciami i przyciągającym kodem promocyjnym tylko dla osób czytających bloga. Identyczną strategie zastosować można w strategii Social Media.

 

 

Rekomenduj inne blogi czy strony poświęcone podróżowaniu, wklejaj linki do wiarygodnych źródeł informacji. Postaw się po stronie gościa i zobacz co może mu przyjść z pomocą.

 

 

Opisuj wszystko to co dzieje się w okolicy czy sezonowo czy na stale. Możesz stworzy specjalną sekcję gdzie co jakiś czas goście mogą przeczytać o tym co dzieje się w okolicy, dlaczego warto akurat teraz odwiedzić twój obiekt.

 

 

Bez względu na tak o czym są artykuły na blogu pamiętajmy, że celem jest pokazanie hotelu o wewnątrz. Jego atutów, pracowników i atrakcji. Musimy dawać więcej i więcej powodów do powrotu, wzbudzać ciekawość i tworzyć więzi z naszymi gośćmi.

 

====

Dołącz do Nas

Facebooku

Instagram

Google+

Twitter

 

====

Zdjęcie:

http://www.hotelsenator.pl/oferty-specjalne

Otrzymuj Powiadomienia!

NIE SPAMUJEMY!

Tutaj zostaw Swój Komentarz: